Vairo stiprintuvų remontas

Vairo stiprintuvo remontavimo pagrindas

Kartais vairo stiprintuvas sugenda: dėl to netikėtai gali padidėti vairo apkrova, taigi gali susidaryti avarinių situacijų. Kas gali liudyti, jog reikia vairo stiprintuvo diagnostikos ir remonto:

  • Siurblio triukšmas, kuris gali keistis sukant vairą.
  • Skysčio pratekėjimai siurblio srityje.
  • Skysčio lygio sumažėjimas bakelyje.
  • Aukštojo slėgio žarnų įtrūkimai.
  • Pasukti vairą reikia daugiau pastangų.
  • Staiga padidėja vairo apkrova.
Vairo stiprintuvo sistemos praplovimas

Daugelis automobilių gamintojų rekomenduoja periodiškai (kas 30000 km) keisti tepalą vairo hidraulinėje sistemoje ir pilnai praplauti vairo stiprintuvo sistemą. Keičiant tepalą sistemoje, kartu rekomenduojama keisti ir filtrą, jei toks numatytas. Šių reikalavimų nepaisymas gali privesti prie detalių nusidėvėjimo arba hidraulinio siurblio gedimo, taip pat gali nukentėti ir vairo kolonėlė. Vairo sistemos praplovimas reikalingas tam kad iš sistemos išplauti smulkias metalo nuolaužas ir išvalyti nuosėdas. Turėkite omeny, kad paprasčiausias hidraulinio skysčio keitimas gali nulemti vairo stiprintuvo sistemos gedimą, jei atlikti jį neteisingai. Mes naudojame specialią vairo stiprintuvo sistemos praplovimo įrangą, kuri leidžia 100% pašalinti nešvarumus ir praplauti sistemą neatjungiant agregato.